mavigiller bizim de ilk baştaki şikayetlerimiz bunlardı ve sünnet polatı olduğu için kpmtrole gittiğimizde bronşit olduğunu öğrendik. Yani yoksa sadece hırıltı deyip götürmezdim çünkü ateş hiç bişey yoktu gmrünürde. Devam ederse götürün mutlaka zatüreye çevirmesin