Ecemilay ben de 4 aylıkken başladım. annem baktı, 2 yaşında kreşe verdim. kızım orda travma yaşadı, sonra farkına vardım. kreşe 2 gün gittik bıraktık, bakıcı tuttum, şimdi bakıcı bakıyor. hafta sonu kreşte anne çocuk aktiviteleri var, oraya götürdüm, kapıda ağladı, kucağımda içeri girdik, masada aktivite yaparken pedagog iletişim kurmaya çalıştı, pedagogtan çekiniyordu baya, ordaki pedagog dedi daha önce kreşe falam gitti mi çünkü çocuğun pedagogla ilgili travması var diye, anlattım size geldi 2 gün sonra böyle oldu diye, hocanın ismini verdim kovulduğunı söyledi, çocuklara bağırıyormuş, şiddet uygulamış resmen. şimdi bu travmayla uğraşıyoruz. konuşmayı, kendini ifade etmeyi öğrenene kadar kreşe vermeyin derim.