yrn3897 ben çok korkmuştum hatta ilk gittiğim doktor bana meme kanseri olabilir demişti şok olmuştum sonra Cerrahpaşa hemen ardından acıbadem hastanelerine gittim ikiside fibroadenom hiçbir şey olmaz diyince rahatlamıştım aslında yılda bir rutin kontrole gitmek gerekiyorda yapmıyoruz hatta elime gelmeyen bir iki tane daha vardı mesela ama çok kişide oluyor kansere faln dönebilecek birşey olmadığı için rahatım sanırım😅