Cileklercd bu tarz konuları öncelikle çocuk doktorunla konuşmalısın yani başlayıp başlamama konusunu. Hepimiz hevesli oluyorux başlarken ama bir ömür zaten gıda tüketecek. 6 aylık olmasını da bekleyebilirsin. En önemlisi doktorunuzun görüşü. Ben bekledim. Çünkü alerji oluşturabilir bazı gıdalar. Komşumda havuç verdi diş kaşısın diye havuç alerji yaptı o an. Ama ilerleyen zamanlarda dokunmadı. Aylarına göre vereceğin şeyleri de doktorun söyler. Bana liste vermişti ay ay yiyebilecekleri ve ne vermemem gerektiğini söyledi. Bence öncelikle bir çocuk doktoruna gidin.