ebrualp Merhaba bebegim 1 aylık. Cok gazı var Ke dımız eczacımız tavsıyesıyle BİOGAIA aldık ama faydasını görmüyoruz. Doktorumuz aradık söyledik bize kızdı ben kaka testi yapıcam ona göre gerek görücem veya görmücem dedi. Yaptıran var mı nasıl Bı test? Sonuca göre ne veriyor doktor?
Asena ebrualp biogai gaz damlası değil bağırsak düzenleyicidir. Gaz için kaka testini bilmiyorum alerjisi falan varsa diye istemiş olabilir ama.