Yusufunannesi2 Merhabalar bebeğim 40 günlük hem mama hem de anne sütü kullanacaz . Memnun kalan var mı hipp ’den?
Sfybsfyb Yusufunannesi2 ben 2 ay hipp organik combiotik kullandım aşırı memnun kaldım bebeğime sağlıklı kilo aldırdı
Fundish Yusufunannesi2 ben hipp kullandığımda bebeğim kabız oldu. Şuan 10 aylık 9 aydır aptamil comformil kullanıyoruz çok memnunum
Ravzaybuke Yusufunannesi2 biz de 3 ay hipp kullandık yeni aptamil aldım daha uzun süre dayanıyor ve daha hesaplı hipp 3 hafta ömrü var bebeğim çok iyi kilo aldı
Sema-nehirasel Yusufunannesi2 ben de hipp organik combiotic sayesinde gazdan kurtuldum kızım 15 aylık hâlâ kullanıyorum 😊 çok memnunum kesinlikle tavsiyemdir.
Yusufunannesi2 Sfybsfyb çok teşekkür ederim çok sağolun bende almayı düşünüyorum. 300 gramlık varmış galiba ilk ondan başlayacam . Gaz veya kabızlık yaptı mı?
Aylin_07 Ben doğduğundan beri hipp organik combiotic kullanıyorum ne gaz ne kabızlık suan 4 ay 23 günlük meme mama devamm ediyorum
findiklibadem Yusufunannesi2 evet bende hipp kullandım Sma deneyim dedim cocuk sancıdan kıvrandı Ama hipp güzel Şimdi combiotic olanı aldım
Blessed Yusufunannesi2 bir ton mama deneyip hep hipp e döndük. Organic combiotic olanı gayet iyidir 🌸
Annesinin_kuzusu29 Ben 1 aydır hip organic combiotik kullanıyorum. Çok memnunum, ne gaz yatır, ne gabızlık Bebeyim çok iyi kilo alıyor.
Cyerg Yusufunannesi2 combiotic kullandım benim bebeğimi çok kusturdu Aptamile alıştı diye mi başka bir şeyden mi anlamadım geri Aptamile döndük. Bu mama olayı bebekten bebeğe de değişiyor. Doğum yaptığım ilk gün yanımda başka bebek vardı o Aptamili içmek istemedi sma içmişti sanırım 🤷🏻♀️