Kizlar oncelikle gunaydin dogum yapali 1 hafta oldu normal dogum yaptim alt tarafta dikislerim var her gun yeni bir seyle karsilasiyorum . İlk once tabi ki dikis acisi daha sonra makatta sislik oldu sonra makat gecti bu seferde kasiklarimda sanci giriyor arada cisim geldigi zaman felan
Sizler de de oldu mu normal mi bu durumlar