Oznurdemr çok geçmiş olsun, ellerinizi sık sık yıkayarak, emzirmeye devam edebilirsiniz, ama tabi gıda zehirlenmesi gibi bir durum varsa doktorunuza danışın, yine de emzirme kesilmiyor bildiğim kadarıyla. Ama sıvısız da kalmamanız için sıvı takviyesi filan yapılabilir🌺