Nurcetintas merhaba hanimlar, oğlum 16 aylik 2 gündür ellerinde sivilce tarzi Benekler var,sebebi nedir acaba hanımlar fikirleriniz var mıdır
Rosa0105 Nurcetintas geçmiş olsun kuzum umarım değildir ama sanırım uyuz olmuş çocuğunuz. Doktora görünün mutlaka 🥺
Baby_Mila Nurcetintas El ayak hastalığı olabilir ayaklarında ya da vücudunun herhangi bir bölgesinde var mı ateşi varmı birde
RainOverMe Deterjanla temas ettıgımde cok olur ona benzettım kımyasala falan el surdu mu oynadı mı. Bebısler bazen bı yerden bulup oynuyorlar kucuk yegenım oyleydı. Alerjı gıbı cılt rahatsızlıgı degılse de dıger annelerın yazdıgı gıbı uyuz olabılır o yuzden dr a gıdın mutlaka uyuzsa yayılmadan hal caresıne bkmıs olursunuz cok gecmıs olsun bebjse🤗🌺🙏🏻
Gllsh 6 aylık kızımda da aynısı var bacakları çok kötü durumda bende post açıcaktım. Bebeğiniz kașıtıyo mu