Sezendolmus Benim kızım da öyle canım istediği olmasın pat atar kendini geriye. Kucağımda,mama sandalyesinde,yerde otururken hiç fark etmez atıverir ödün kopuyor kafasına bir şey olacak diye. Bir de çok sinirlenince kafasını yere vuruyor bilerek defalarca hem de. Babası da öyleymiş küçükken ama şimdi pamuk gibi adam hiç sinirlendiğini kızdığını görmedim bu güne kadar. Çok üzülüyorum ama bebekliktendir diyorum geçecek inşallah 🤷♀️