BirAnneBirBebekkkKk Bir miktar paramiz var altin iyice yukselmeden altin mi almalıyız yoksa telefon almak istiyorum coktandir telefon mu almaliyim kizlar altin alirsak telefonu yine diger ay alabilirim tekrar dussmez degilmi altin
Nrc-2 BirAnneBirBebekkkKk altın düşse bile yükseliyor bir süre sonra.ok ihtyacınız varsa telefonunuzu alın ama çok ihtiyaç dahilinde değilse yatırımlık altın almak en mantıklısı bence🌸
Tubasahra BirAnneBirBebekkkKk Benim de bulasik makinesi almam lazim da onun yerine parama altın aldim.Bulasik makinesini taksitle alcam.Aslinda su fiyatlara bakilirsa ne alsan kardır.😂 Ben hazir parami birikim için koymak istedim.
BirAnneBirBebekkkKk Nrc-2 son kez altin alalim yukselicek diyorum telefonu 24 gun sonra tekrar alabilirim
Mlk026 Telefon alırdım tabii gerçekten ihtiyacım varsa. 20bine aldığım telefon 28 bin oldu 1 haftada. Altında yükseliyor tamam ama telefon sabit kalmıyor ki
Sunlight BirAnneBirBebekkkKk Altın ve dolar yükselirken telefon fiyatları da sabit kalmıyor o yüzden ben telefon alırdım