Pembesarellee Kızlar sanırım midemi üşütmüşüm midem bulanıyor ama kusamıyorum korkudanmı bilemiyorum ama geliyor geri gidiyor kusmak istemiyorum bu hastalık kusmadan da atlatılır mı hiç kusmadan atlatan var mı aramızda ne yapsam
Asym33 Pembesarellee Canım ıhlamur icebilirsin bebeğim midesini usuttugunde yaparım ona etkili oluyor bide midene sıcak havlu ısıtıp koyabilirsin
Theodora Pembesarellee Eskiden midemi usutunce annem sut icirirdi ayyy hic gecirmez hatta daha da arttirirdi.Universiteye giderken olmustu bir arkadasim nane limon ic demisti allah razi olsun ondan o gun bugundur oyle yaparim 5 dakika surmez gecmesi hemen yapip sicak sicak ic simdi bak nasil gececek. Tek ilaci o bence.
Dunyamsensn2008 Pembesarellee Yediğiniz de dokunmuş olabilir aslında kussaniz rahatlarsiniz ılık şeyler için hafif şeyler tüketin
Pembesarellee Theodora ayy evet canım süt daha çok arttırıyormuş malesef. Bende bi tanıdığımdan duymuştum gerçekten de öyle hep ballı süt içerdim duymadan önce hep daha kötü olurdum. Hemen deneyeceğim canım sıcak sıcak içeyim dediğin gibi iyi gelsin inşAllah.🥰
Pembesarellee Dunyamsensn2008 teşekkür ederim canım evet sanırım yediğim bi şey dokundu. Bende öyle tahmin ediyorum. Bebeğim de oldu çünkü aynı anda. Kusmayı aslında eşim de öyle söyledi kussan rahatlarsın hemde miden rahatlar dedi ama yıllardır böyle kusma deyince aşırı kötü oluyorum ve yapamıyorum. Sanırım korktuğum için kusamıyorum🥰
Elmas16 Pembesarellee benim arkadaşım var o da kusamıyor nane limon çok iyi geliyordu ona bulantı için birde ayaklarınızı çok sıcak tutmanız gerekiyor. Geçmiş olsun 💐
Pembesarellee Elmas16 nane limon hemen deniycem canım çok teşekkür ederim mide bulantısını durdurur dimi nane limon 🥰🌸