littlemermaid22 Anneler her bebek büyüme atağı geçirir mi? Yani elbet geçiriyordur ama bu dönemi hafif atlatanınız var mı, ne gibi belirtiler oluyor?
Ravzaybuke littlemermaid22 diğer bebekleri bilmem ama bizimki her ay sonu çıldırıyo son 1 hafta kala resmen eziyet fıçısı çok normalmiş gelişim zamanı olduğu için 2 yaş atağı son galiba
Zehradina Bu konuda bende post actim lutfen aydinlatin bizi cunku burda sadece cocugu atak geciren anneler basina geleni yaziyo biride desinki biz rahat gecirdik korkmayin anneler😅