Güzel anneler, merhaba
Alerji belirtilerini araştırıp ek gıdayı 3 gün kuralına uygun olarak vermeye başladım 5.ayda. sadece yumurtayı o şekilde deneyemedim çünkü hiç sevmedi ve yemedi tatlı kaşığından daha fazlasını. Çorbasına katıp veriyordum, dün de öyle yaptım. Brokoli çorbasıni yumurta sarısı ile bağladım akşamına deli gibi kusmaya başladı. Reflüsü de olduğu için bunca zaman kusmalarini hep ona bağladım çünkü herhangi bir döküntü, kanlı mukuslu kaka olmadı. Sorum şu, alerjik bebeklerde bu belirtilerin olması şart mı? Dün gece iki buçuk üç saat anca uyumustur. Sürekli huysuzdu, karın ağrısı gaz sancısı ve kusması vardı. Üç kere bir avuç kadar kustu, iki kere burnunu açtık. Yumurta mı yaptı acaba diye düşünüyorum. Poposunun içi hafif kızarık, bir süredir öyle ama doktor hafif pişik geçer dedi arko kullandım geçmedi. Alerjiden kaynaklı olabilir mi bu kusmalar ve huzursuzluk?
Bir de alerji testi yaptırmak istiyorum, 6 aylık oldu. Alerji bölümü yapıyor değil mi testi bebeklere de, öncesinde devlette çocuk doktoruna mi gorunmem gerekiyor direkt alerji bölümüne gitsem yaparlar mı?