Yagruz06 Anneler benim 4 ay 2 günlük ikizlerim var 4 saate bir 100 ml mama içiyorlar oğlum emmiyor da ama kızım emmiyor sizce az mı yiyorlar
Aysegul93 Yagruz06 bence iyi zaten kilolarına göre ayarlanıyor. 6.ayındayken oğlum 100 ml zor içiyordu