Deneyimli, başından geçen, güzel anneler yaşayan birilerinden artık bu durumu dinlemek istiyorum. Kızım 2 ay 15 günlük. 1. Ayından kakasını kendi yapıyordu. 1. Aydan sonra 2 defa hariç ben fitil vererek yaptırmaya başladım6. 7.8. Günlerde huzursuzluğuna göre. 3-4 çocuk doktoruna gittim çocuk cerrahına yönlendirdi makatı dar olabilir diye. 2 tane de çocuk cerrahı baktı. Makatta darlık yok. Ultrasonda vir şey çıkmadı. Film çekilde 5. Gündü kaka yapamadığının bağırsakları dolu dedi. Floroskopi bağırsaklarında sorun var mı yok mu o testi istedi. O testte gece 2 den sonra kesinlikle emmicek sabah 8.30 dada geleceksiniz dedi. İlaç veriliyormuş. Benim minicik bebeğim nasıl dayansın o kadar açlığa. Zaten morarana kadar ağlar. Yaptırmak istemiyorum o testi. Bebeğimin kabız olduğunu söylediler. Filmde bağırsak dolu dedi bende zaten 5 gündür yapmıyır normal bapırsak dolu olması dedim. En son 5. Gün ıkındı parmak ucu kadar çıkarmış. 6. Gğn sabah ben direk kovaya sıcak su yaptım ıkınmadan direk 1 orta parmak uzunkuğunda yaptı. Bu yeterli mi bilmiyorum. Sonrasında sabah akşam 2 gün kova yaptım yapmadı bişe. Günlükk zeytin yağı içiriyorum. Kaka masajı yapıyorum her bez değiştiğimde. anne yediğine içtiğine dikkat edecek dediler. 1 aydır çok dikkat ediyorum zaten. 8 gündür her gün tuvalete çıkıyorumda. Bebeğim sadece anne sütü alıyor