Hellomoto belki oda ısısına fazla geliyordur. Bir de uzun kollu uyku tulumları çok sağlıklı değilmiş, kolunun uzun olması bebeğin vücut sıcaklığını fazla yükseltebiliyormuş. Bebekler karın ve sırtlarından üşüdüğü için doğru olan kısa kol veya kolsuz üretilen tulumlarmış. Yani kolsuz bi tulum alıp altından uzun kollu zıbın giydirmek kış ayları için daha mantıklı. Evin sıcaklığına göre tabi o da önemli.