Dnzdmr Kızım artık gece az besleniyor normalde 3kez kalkardı emerdi . Şimdi uyansada emmiyorr 1kez zar zor. Kızım 48 günlük bu arada emziğe başladık ondan mıki
Ceren_guney_ Canım çok normal artık kendi ne zaman isterse o zaman uyanıp emer sen artık uyandırma bende öyleyim 40′ı çıkınca hiç uyandırmadım kendi uyandı şuan 2 ay 17 günlük istediğinde uyanıyor oda gece 4 veya 6 gibi 1 defa emiyor
Matildanil Ceren_guney_ uyku da gelişim için çok iyi fakat doktorlar 40 günden sonrada 3 saate bir emzirmek gerekiyor diyor çok arada kalıyorum ne yapsam diye 37 günlüğüz
Arasinannesi01 Bizde 40 gunluguz alarm kuruyorum 3.5 - 4 saatte bir ama zaten kendi kalkıyor ve buda gece 1 ya da 2 kere ye tekabül ediyor zaten
Emfa13 Ben emzirdim üç aya kadar alarm kurup 2-3 saatte bir aç kalır korkum vardı bir de hastane süreçlerimiz oldu iyi beslensin istedim .