Prensannesi61 Sezeryan oldum 2ay oldu hala karnimi tutunca hissetmiyorum bu normalmi normalse ne zmana duzeliyo
mysa2 Prensannesi61 ilk sezaryan da benim de öyleydi uyuşukluk devam ediyor bi sure sonra geçiyor . 2. Sezatyanımda ise 1 hafta geçti geçmedi hissediyorum 3 ay oldu o uyusukluk hissim yok bi tuhaf gelmişti 😊
Ravzaybuke Prensannesi61 doktorum 6 aydan sonra geçer dedi dikiş yerlerim uyuşuk hatta bazen içerden sızlıyo benim de 3 ay 11 gün oldu doğum yapalı sezeryan
Artbr 1 yılın dolmasına yakın geçiyor. Karın nefes egzersizi yap. Karnını şişir bırak bayağı faydası var. Ordaki kasları çalıştırmak gerek
Poyrazin_annesii Dpkttorum 1 yıl sürer uyuşukluk dedı ama annem dıyorkı bnm 15 sene oldu hala uyuşuk dıyor. BazıLarıda dıyorkı ordaki sinirler öldüğü için hep uyuşuk kalıyor
Badeninannesi1 Prensannesi61 gün geçtikçe azalıyor o his ama benim 1 yıl oldu hala ufak bi hissizlik var