Ceren_guney_ Kızlar 4 gündür bebeğimin sadece sabahları uyandığımızda bezini değiştirirken kırmızı kan gibi lekeler görüyorum ıslak mendile silince boya gibi idrar tahlili falan herşeyi normal bu neden oluyor yaşayan bilen var mı
Ravzaybuke Ceren_guney_ tahliller normalse hormonlardandır sizden geçen hormonların yüzünden oluyodur bizimkinde de beyaz akıntı vardı ara ara geliyodu anne sütünden geçen hormonlardandır dedi doktor böbrekleri temizse korkma başka doktora da gidebilirsin