Kızlar garip bir sekilde evimiz sıcak oluyor yani doğuda yaşıyoruz malum bazı yerlere kar yağdı dışarısı buz ama evimiz sıcak şuan yanmıyor ve ev 24.5 derece 🤷🏻♀️ güneş görüyor gündüzleri o yüzden mi acaba böyle olan var mı eviniz kaç derece oluyor doğalgaz yakınca 24.5 az mı