Günaydın güzel anneler , 1 buçuk aylık bebeğim bugüne kadar hep kucağımda uyuyordu gece gündüz demeden 3 aya kadar alışkanlık kazanamaz diyorlar bu durumdan çokta mutluyum kucağımda uyutuyorum mis kokusuyla fakat tuvalete bile gidemiyorum maalesef yemek yiyemiyorum uyusun diye şu aralar gece babynestte uyutuyorum gece uyuyor ayrı gündüz yine yapışığız 🫠 bu durum ne zamana kadar gidicek yardımcım yok gurbetteyim ailem uzakta