Elisasmommy bence hiç götürme götürdüm kas hastalıgına gönderdiler genetiğe gönderdiler daha olmadı rapor dahi çıkarıyolardı çözger diye benimde kızım 9 aylıktı oturmuyodu desteksiz diye gitmiştim şimdi oturuyo yürüyo ve 1.5 yaşında bi anda gelişti herşey yani çok acele etmeyin canınızı sıkarlar diye diyorum yanlış anlamayın 🙏🏻