Merhaba anneler,bebeğim 1ay 26 günlük benim meme ucum çok da yok bebeğim o yüzden meme uçluğu ile emmeye başladı arada tutduğu oluyordu ,doğduğunda da tutmuştu amma şimdi ne yapsam da tutmuyor uç istiyor ne yapa bilirim. Uçla emdikde çok hava yutuyor ve gaz sorunu çok zorluyor bizi🥺