Demura Merhaba, Oğlum 11 aylık oldu, deri altı implant taktırmak istiyorum yaptıran varsa deneyimlerini paylaşabilir mi? Ankara’da olup yaptırıp memnun kalan varsa nerede, ne kadara yaptırdınız acaba?
Oykusultan Demura merhaba, ben bugün ankara Liv hospitalde taktırdım deri altı implantı . hiç acı hissetmedim. Lokal anestezi ile uyuşturulduktan sonra 2 dklık işlem
Oykusultan Demura implant için 2500₺ ödedim. Muayne ücretini bilmiyorum özel sağlık sigortam var. Ama sigorta implantı karşılamıyor
Demura Oykusultan anladım teşekkür ederim, implantı siz alıp gitmediniz değil mi hastane temin edip uyguladı? Bir de özel bir durum gerekiyor mu mesela reglken gitmek gibi
Aynur_58 Oykusultan ilk taktığınızda ek yöntem istediler mi yan etkileri falan ben 7 ekimde adet oldum taktırdım adetim 23 gün gecikmede
Milagros Oykusultan takmak için ekstra bir ücret alındı mı acaba muayene ücreti dışında kesi açılıp yapılıyor galiba üst koldan.
Oykusultan Demura biraz geç oldu cevabım kusura bakmayın. İmplantı hastane temin etti. Muayne diye gittim taktırdım ve çıktım. Regl değildim böyle bir şart yoktu
Oykusultan Aynur_58 hayır takıldığı andan itibaren korunmaya başlıyorsun dedi doktorum. Ek bir önlem almadım. Yalnız bu implant adeti kesebilir dedi normal bir durummuş
Minel-inannesi Ayni soruyu bende sormuştum bebeğim 2aylik olmak üzere doktora 40imiz çıktıktan sonra gittiğimde bana saydığı kontrol yöntemlerinin icinde bu implant yoktu aylik 3aylik hormon igneleriyle spiral önerdi dedimki benim kontrol edebilcegim kesin garantili baska bisi yokmu o zaman cerazette öneririm sana hergun ayni saatte icmek senin kontrolünde koruyuculugu %99.9 deyince iyi madem ben hamilelikten oncede yasmin iciyodum aksatmam hic deyince 2haftadir felan cerazette icmeye basladim