Anneler hemen hemen 6 gündür bebeğimi sütten kestim çok da zorlanmadı bırakma sürecinde yatmadan önce karnını doyurup yatırıyorum güzel yatıyor ama sabaha karşı kalkıp çok ağlıyor ve bi daha yatmıyor biberon vermeye çalışıyorum görünce bile krize giriyor ne ypmalıyım sizce 🥴