Bebeğim erken doğmuştu 31 haftalık dünyaya geldi ben bebeğimi hiç emziremedim cünkü emme refleksi hiç yoktu zar zor 1 ay da olsa sagıp verebildim sadece anne sütünü bebeğime ama milyon kez denedim hiç ama hiç memeyi tutmadı yada ben başaramadım bilmiyorum şuan 12 aylık göğüslerimi bazen sıkınca beyaz süt geliyor ne zamana kadar böyle devam ediyor malesef stres ve üzüntüden sütüm çekilmişti ilk bir ay sağdığımda sütüm 120,150 çıkıyordu bazen bu konu beni çok içten yaralıyor hiç ememediği için o duyguyu yaşayamadım sadece ilk bir ay sağdım verdim sonra kesildi çok üzgünüm bazen aklıma geliyor ve bebeğime bakıyorum gözlerim doluyor çok şükür sağlığı durumu herşeyi iyi ama işte insanın içinde kalıyor 🥲