Ayseee60 Kozlar bir arkadaşım bi türlü uygun mamayı bulamamış lütfen neler kullanıyorsunuz paylaşır mısınız
Gmze34 Ayseee60 hip,Bebelac verdim ilk aylar kustu,kabiz oldu.en son aptamil e gectik 20 aydir iciyor
Gmzeabduygzefe Bebekler mamalarını kendi seçerler. Deneme yanılma yöntemiyle bulacak. 2 aylık 7 mama denedim bu kullandığımın bile çok iyi geldiğini düşünüyorum. Yine araştırma halindeydim