Kızlar oğlum 33 aylık 2,5 yaşını geçeli çok oldu . Soğuk bir şey vs yemedi icmedi yani en azından ben görmedim ben vermedim hiç kuzuma. Ama gün içinde burnu aktı hapşırık sonrasinda öksürük vs yoktu gün içinde akşam yattiktan sonra sadece kuru öksürük var . O da çok bunalttı uyandı su felan verdim bogszi yumusasin diye en azından da , sabah kalkinca ilk isim boğazını iyi edicek şeyler yapmak olucak .
Önerdiğiniz bir şey var mı kuzular şundan ver iyi gelir dediğiniz . Birde hamileyim ben eşim de asker hafta sonuna denk geldi hastalığı sağlık ocağı vs de kapalı bilemedim 🥺