Kızlar 1.5 sene once kimyasal gebelik geçirdim kızımdan sonra idrar testim pozitif kanımda 20.18 küsür cıkmıstı bi hafta sonra kanamam olup sonlanmıstı şimdi üstünden iki sene geçti yine gebeyim adetimi iki gün geçti idrar pozitif kan 218 cıktı korkuyorum yine aynımıdr diye