079aslankuzusu Kızlar 4gcedir 10dakikada bi uyanıyo ama nasıl bir ağlayarak uyanma neler yapıyorum artık uyutmak için ayakta kucakta sallama hepsni deniyorum yok yatagına yatırdığım an uyunıyo uykusuzluktan gücüm gitti
isilhanim1 079aslankuzusu Evet en zorlandığım ataktı bebeğim 5 aylık artık o sıkıntılar kalmadı. Bir de o dönemde biz konuşurken arkadaşım bebeğin ağlamasını duyunca Işıl sanki acısı var demişti ağrı kesici vermiştim yavrum rahat uyumuştu. Belki ağrısı vardır damakları sızlıyordur ben arkadaşım söyleyene kadar akıl etmemiştim yarım çay kaşığı calpol veriyordum katta kayınvalidem bile söylemişti öğlen o bakıyor şurup verince rahatladı diye
gizemfieldg 079aslankuzusu gaz sancısı olabilir 4. Ay atağı sanmıştım ama bebeğim kolikten çok ağlarmış. Metsil verdim çok rahat etti tavsiye ederim