İyi geceler kızlar dün fırında yemek yapmıştım suyu taşmış fırının alt kısmı yanık oldu baya Tabaka olmuş bir kısmı farketmedim ilk başta 😭 neyse yemek pişti domol sıktım biraz çıktı 1 saate yakın sildim anlayacağınız hala var leke . Ama kokusu çıkmamış fırının içinde ağır bir koku var ve yarında fırın lazım yapacaklarıma koku sinecek ben bu kokuyu nasıl çıkarabilirim yarın 😭