Kızlar 5 aylık bir oğlum var 3 hafta önce işe başladım . İşe giderken bebeğimi emzirip çıkıyorum sonra ben gelene kadar bıraktığım sütleri içiyor biberonla geldiğimde tekrar emziriyorfum fakat bir buçuk haftasıdır gündüzleri geldiğimde asla emmek istemiyor beni herşeyi denedim ama emmemek için ağlıyor memeye yaklaştırınca bile kıyameti koparıyor şuan sadece gece uyandığınde emiyor birde sabah işe gitmeden emzirmeye kalkıyorum o zaman emiyor işten geldikten sonra akşam uyuyana kadar asla emmiyor . Biberondan diye düşünüyorum ama biberonunda bırakamıyoruz malesef napmam lazım sürekli sağıp veriyorum şuan işten geldikten sonra . Çıkmazdayımmmm