elifkuss Mrvekrn ben kullandım ilk doğduğu zamanlarda, 3-4 gün kakasını yapmamıştı, sonra bıraktık zaten gaz problemleri vs olunca. Bir arkadaşımın bebeği gazsız bi bebek hep onu kullandı, çok da memnun. Ama biz memnun kalmadık. Bebekten bebeğe değişiyor…
Caglarege03 Mrvekrn ben 10 gün falan kullandım canım çok ağır bı mama üstelik çok fazla balık kokusu var ben bile rahatsız oldum kullandigim sürede gaz sorunumuz olmadı ama bebeğim yediğini çıkardı ağır geldi bebeğime
Mrvekrn elifkuss bi baby goat varmış birde golden goat diye varmış sanırım golden goat olan gaz sorununu falan da kaldırdığını söylediler ama emin olamadım 🙇🏻♀️
elifkuss Mrvekrn ay evet çok pardon bizim kullandığımız golden goat’tı. Hatta o bahsettiğim arkadaş baby goat aldı sonrasında. Biraz kokusu olduğunu demişti.
Slmnese Golden goat kullandık ondan bahsediyorsanız eğer. Biz çok memnunduk keçi sütlü bir mama oğlumun inek sütüne bir dönem duyarlılığı çıkınca bu mamayı aldık ve hiçbir sorun yaşamadık. Yalnız pahalı bir mamaydı 3 günde de biterdi