Yagmur98 Kizlar bebegim 2 aylik ve ilk defa grip oldu atesi yok ama burnu tikali serum fizyolojik yapiyorum surekli ama acilmiyor nefes almada zorluk cekiyor kizim acaba hemen iyilesmesi icin ne yapmam gerekir ilac vermeli miyim
Duruduygu Yagmur98 doktora gitmelisin gerekli gördügü ilaçları düzenli vermelisin çok kücük senin yapacagın hiç birsey yok ama odasını bol bol havalandır penye rahat nefes alan kıyafetler giydir birde emziriyorsa. Bol bol annesütü ile destekle