1 yaşında oğlum lc waikiki den tulum aldım 2.5 tog çünkü evimiz 1 kat soğuk oluyor. Geceleri açıyorum dogalgazı genelde 20 ile 22 derece arası oluyor tulumun içine sadece zıbın giydiriyorum sıfır kol ama gece emzirmeye kalktığında bakıyorum sırtı terliyor üstünüde çok örtmüyorum zaten uykusundada hareketli sürekli bitarafa dönüyor üstü açılıyor o yüzden aldım tulumu da ama terlemesi normal mi?