AslanBebeginAnnesi hayır,bu hareketler normal,hiç korkmayın,dr değil onlar , böyle yüzünüze şuursuzca düşüncesizce söylemeleri ayrı bir cahillik… Merak etme canım,gayet normal,yazını okurken sanırım bunları yapmıyor diye sanıyordum sonunu ve anormal olurdu bu durum,yani 1 yaşında demel tam keşfetme zamanı,hareket zamanı merak zamanı, lütfen kimşn ne dediğini umursama,bir daha böyle konuşmanızı istemiyorum deyin,kısa net cevap verin ki moraliniz bozulmasın♥️