elifugba Şimdiye kadar hep duzenliydi oğlum 6 aylık gecen ayin 16sında oldum ay oldu 19 hala tık yok 😅 inşallah kendi kendime kuruyorumdur
Mhrbn27krdg elifugba beım bebegimde 7, 5 aylık aynı gün adet olmuşuz daha bende olmadım normalde hep düzenliydi geçen ayda 10 gün geç geldi beklıyorum bende
fn2827 elifugba emzirme dönemi bitene kadar adet kanaması düzensiz olur dedi bana doktorum doğum yaptığımda söylemişti.bunun için endişelenme emzirme dönemi bitince normal düzenine girer demişti. Normalmiş yani
EsraElisa elifugba emzirme de normal ya ben geçen ay lekeli adet gördüm o kadar korktum ki hamile iyim diye Dr gitim spiral için sordum emzirme de oluyor dedi gecikme olmama leke falan
Birbebekkkbircicek fn2827 benim de tam tersi çok füzeli oldu, hep geç okurdum şimdi 1-2 gün erkene atıyor