Karakuzummm Doktorların dahi ikiye bölündüğu bir konu malesef. Kimisi terlesede üşüsede hasta olmaz mikrop ve bağışıklık düşükse hasta olur diyorlar, kimiside terlerse hasta olur diyorlar. Ben şahsen bebeklikten beri tere alıştırdım kendi iç güdüm ve bir kaç güvendiğim doktor tavsiyesiyle böyle uygun gördüm. Hamdolsun terden ve soğuktan hasta olmadı şimdiye kadar. Mesela ben geceleri atletsiz şekilde sadece orta kalınlıkta pijama takımıyla uyutuyorum, şuanlık kombimiz kapalı beline kadarda battaniye örtülü. Havalar çok soğuduğunda uyku tulumu içine atlet tarzı zıbın giydiriyorum kombi en kısıkta kalıyor. Çocuğunuzun sırtı ve göğsü size belli eder zaten durumu sıcaksa dokunmayın soğuksa giydirin ama nacizene tavsiyem şuan kısa kollu değilde ince uzun kol giydirin.