Merhaba arkadaşlar. Kafamı 3 gündür delice kurcalayan bir sıkıntı ile karşı karşıyayım. Bebegim 18 aylik oldu artik. Reglm duzene girmisti aslinda. Regl bitiş tarihimden 10 gün sonra tekrar regl oldum. Regl oldum diyorum çünkü 3 gündür devam ediyor. Açık bir kan rengi tedirgin etti açıkçası beni. Aynı durumu yaşayan var mı?