User1999 Artık kış geldi malumunuz çamaşırlar dışarda kurumuyor oğlum astım hastası olduğu için evin içine de asıp kurutamıyorum 🙃 Memnun kaldığınız markaları benimle paylaşırsanız çok sevinirim 🥰
MrsMavisss User1999 kurutma makinesini marka önerisi istiyorsunuz yanlış anlamadıysam altus var arceligin alt segmentiydi sanırım memnunum bunun dışında elecrolüx vestel markasını çok duydum bakabilirsiniz