Ben kızım dopdugundan beri ebebeğin pamuklarından kullanıyorum su olarakda hazır su kullanıyorum pet şişelerdekini 50ml olan dr önermişti, kızım hiç pişik olmuyor ıslak mendıl kulşanmadıgım için ama bi hafta tatil yaptık sadece ıslak mendil kulşandımdan maffoldu hemen sivilcelendi poposu falan tekrar suyla silince düzeldi, düzenli olarakda feymer cream kullanıyorum tavsiye ederim