Zrrnyntr ÖAB’deki seminerler zorunlu muydu? Ben yüzde 80 tamamladım sanıyordum hatta hepsini izledim ama bu akşam bakayım dedim yüzde 79’da kalmış. Ek dersimi keserler mi?
cekoslavakporseleni Zrrnyntr zorunlu hocam. Yani ek ders hak etmek için o eğitimlerden birini tamamlamak gerekiyor ama bazı eğitimlerde 100% olmasa da oluyor. İzlediğiniz eğitimin başarılı sayılma koşulu ne yazıyor?
Asya2135 En az 1 tanesi izlenecekti. Başarı kriteri sağlandı yazısı çıkıyor zaten tamamlanınca. Kesilir muhtemelen.
Zrrnyntr Asya2135 evet en az bir tanesini izlemiştim yani bitirdim sanıyordum ama yüzde 79’da kalmış şok oldum
Zrrnyntr cekoslavakporseleni hepsiniz izlediğime emindim hocam ama şimdi baktım yüzde 79 çıkıyor çok üzüldüm
Mutsuzanne Nerden bakıyoruz arkadaşlar benimde içime kurt düştü bitane açmıştım ama çocukla uğraşmaktan bitirdim mi hatırlamıyorum.Bayadir da okuldan uzağım takip edemedim neyi nasıl yapıyoruz falan
Batigun Mutsuzanne öba ya girin hocam orda sıralanmış şekilde eğitimler vardı onlardan birini izlemeliydik. Yüzde 80 olunca izlemiş sayiliyoruz
Zrrnyntr Mutsuzanne aynen ben de öyle hocam bir taraftan oğlumla ilgilen bir taraftan eokul notlar falan derken İzlediğime de emindim ama yüzde 79 olduğunu görünce çok üzüldüm
Zrrnyntr isilhanim1 yüzde 79’da kalmış bunu da gözardı ederler mi acaba hocam idareye durumu açıklasam
isilhanim1 Zrrnyntr hocam yanlış hatırlamıyorsam o listeyi idareden değil ilçeden gelmişti öğretmenler izlememiş diye
Zrrnyntr isilhanim1 anladım evet haklısınız hocam nasip artık çok üzüldüm hiç de böyle ihmalkarlıklar yapmazdım ama oğlumdan sonra hiçbir şeye yetişemez oldum
Zrrnyntr isilhanim1 çok haklısınız hocam çok basit bir şeyden yetişemem üzdü beni ama nasip. Çok teşekkür ederim 🌸