Kızlar üniverste bittiginden beri başvurmadığım girmediğim çabalamadıgım Sınav kalmadı ve hepsi de hüsran yani artık çok yoruldum ve kendimi gerizekali gibi hissediyorum artık küçük yerde yaşadığım için özelde çalışma imkanım yok eşimin tayin işi çok zor valla çok çok bunaldım girdiğim sınavları anlatsam nutkunuz tutulur valla ne yapacağımı bilmiyorum artık 😔