Kadiminannesi58 Kızlar bebegim 4 aylık kaç gündür hastaydı ateşleniyordu bir kaç gündür dikat ediyorum diş görür gibi ettim fotoğraf çekmeye çalıştım ama çok harketli cekemedimde beni düşündüren sadece şu alta ama azı dişleri dediğimiz diş çıkıyor sanki normalmi🤦♀️
Gmznr2909 Kadiminannesi58 benim oğlumda ilk dişler 4ay17gunluk ken çıktı bu dönem normal ve genelde diş cikatma konusunda babaya cekiyirlarmis babası ne zaman çıkartmış
Mervelaren16 Kadiminannesi58 yan kesiciler olmasın, benım bebeğimde once üst yan kesici dişini cıkardı sonra diğerleri hızlı hızlı geldi:)
Kadiminannesi58 @16temmuzannesi diş olabilir ama o dişin çıkması normalmi internete 10 aydan sonra gösteriyor o dişe
Kadiminannesi58 @Gmznr2909 peki ilk hangi dişi çıkmıştı benim oğlumun arkaya doğru olan dişi çıkıyor internete 10 aydan sonra gösteriyor o dişe normalmi sizce
Gmznr2909 Kadiminannesi58 genelde ilk alttan on dişler çıkıyor ama bazı bebeklerde sıralama değişiyor diye okudum ben. Her bebek bir değil farklılık gösteriyorlar
Tazeanne2e Benim bebe de 3 aylik en alt tarafta nokta büyüklüğünde 2 tane beyazlık var bazen kalsiyum fazla olan bebeklerde erken çıkma olabiliyor nitekim dişli doğan bebekler bile olabiliyormuş 😄
Belis Kızımın sivri köpek dişi dediğimiz diş etleri çok belirgindi ben ilk onlar cıkar diye düşünüyordum, eli surekli ağzındaydı 2 aylıkken asırı salya baslamıstı , 4 ay 15 gunlükken alt ön dişi cıktı 😅
Kadiminannesi58 @Belis aynen oğlumda öyle şuan tam 4 aylık oldun 2 gün önce aşırı ateşli ve hastaydık süreklide kafası yanıyordu inşallah dişleridir ve dediğiniz gibi olur
Belis Kadiminannesi58 kızımda da aynı belirtiler oldu , ateşi 38.5 oldu doktora gittik -özellikle bası çok sıcaktı- kusma hırıltı vardı doktor bronşit baslangıcı diye hastaneye yatırdı o haftanın sonunda cıktı dişi çok huzursuz oluyorlar özellikle uykuları birde 4 ay atağıyla birleşti çok zordu
Kadiminannesi58 @Belis aynı belirtiler oldu hepsi anlattığınız gibi doktor bişey yok burnu tıkalı açın demişti sadece inşallah diştir ama tam ateşimiz bitti 4. Cü ay aşımız geldi yine ateşli günler bekliyor bizi çok zor☹️