OmerAsaf00 benim dikişlerim düştüğünde 37 günken düşmüştüm dikişlere zarar gelecek korkusuyla bende büyük abdestimi yapamıyordum bir buçyk saat tuvaletten çıkamıyordum kan ter içinde kalıyodum ama mecbur yapmak zorumdayız sıvı şeyler ye ve birda ishal edici ilaçlar oluyor emzitirmeye uygun ondanda kullanabilirsin korkulacak bişi yok dikişlerden yana bi ara burda yine konusu açılmıştı 70 günde düşürenleri bilirim ama dikiş varkende ilişki hem sağlığınız açısından riskli olur enfeksiyon kapar yani hemde canınız acır