Bebeğim 1 ay 20 günlük dün geceden beri burnundan hırıltı gelıyor.cekıyorum burnunu hapşuruyor gene sümük oluyor sarımsı cekıyor sulu cektıgımde 🥹 . Nemlendırıcı kullanıyorum ama sanırım nezle oldu ilerlermi napmam lazım önerebılcegınız bısey varmı uyumuyor bıle.doktora gıtmelımıyım hemen yoksa pazartesiyi beklıyımmı ilerlermi🥹