MerveOzt Arkadaşlar merhaba. Oğlum 8 Ekim 2018 doğumlu ertesi gün üfürüm var demişlerdi 8 günlükken eko çekilmişti kalbindeki delik vsd diye geçiyordu doktorumuz %60 kapanır dedi ve 10 günde bir çocuk doktoru görsün kontrol etsin kalp yetmezliği olursa diye demişti. İnan’ın ne doğurduğundan ne lohusalığımdan bi şey anladım hayatı kendime zehir ettim o kadar çok ağlıyordum ki. 20 günlükken çocuk doktoruna gittiğimde üfürüm gitmişti bile. Akciğer hastalığı olmasın demişti doktor ne bir yere gittim bütün kalabalıklardan korkuyordum huzursuzdum🙈🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Bu durum O kadar beni evham yapmıştı ki anlatamam. Bunları neden yazıyorum biliyor musunuz ben ettim siz etmeyin diye. Velhasıl 2buçuk aylıkken oğlum bronşiolit oldu gelen gidenden koruyamadık sonrasında 3 aylıkken tekrar eko çekildi büyük ölçüde kapanmış çok küçüLmüş artık korkma dedi normal bir bebekten farkı yok dedi ondan sonra çok daha rahat ettim çok şükür 8 ay sonraya kontrol verdi vee 11 aylıkken gittiğimizde delik tamamen kapanmış dedi ve ben on katı rahatladım. Yaani anneler oğlumda olduktan sonra o kadar çok duydum ki kalpte delik olup kapanmaz dendiği halde kapanan. Bebeğinde üfürüm ya da kalpte delik olan duyarsa benim kadar zehir etmesin çünkü hem kendi oğlumda hemde kimde duyduysam kapandı 💕🥰
Haticeakan Gözünaydın canım biz anneler hep bir evhamlıyız tabiki rabbim onlara sağlık versin evlatlarımız bizim herşeyimiz🤗