Veday yok kendileri getirmişti. Ama belediyelerin bazilari yenidogan paketi veriyor daha detaylı bir paket ihtiyaç durumuna göre. Ben dogum yaptığımda sigortalı bir isim oldugu için bana vermemişlerdi. İstanbul belediyesinin hizmetiydi. Fatih belediyesi de dogum yapan herkese kucuk bir canta gönderiyor o gelmişti.