Susedsdfg Bebeğim 2 aylık biraz öksürüyor ve hırıltısı var hep temizliyorum ama geçmedi 5 gündür doktor geniz akıntısı var önemli bişey değil dedi bugün 2 kere aşırı derece de kustu balgamlı hemde ne yapmalıyım ilk çocuğum çok panik oluyorum
ugurbocegmm Susedsdfg geçmiş olsun 🙏 geniz akıntısı mi önemli değilmiş. Benim oğlumda da şuan var ve ciğerlere inmeden bırakmıyor yakamizi mübarek. Tekrar bı muayene ettirin isterseniz çok da minikmis inşallah tez zamanda atlatır balgamı kusup atması daha iyi